Selecteer een pagina

Daniel Lutz


De juiste cultuur creëren is beter
dan de juiste regels opstellen.

Al meer dan twintig jaar lang combineert Daniel creativiteit en communicatie met innovatie. In 1995 richtte hij Human Shareware mede op. Onder die vlag ontwikkelde hij de eerste generatie educatieve cd-roms voor uitgeverij Meulenhof, Jumbo en het Britse Channel 4. Tien jaar werkte hij samen met de Media Academie in Hilversum in een innovatief cross-media opleidingsprogramma voor toekomstige digitale leiders van de BBC en andere Europese omroepen. Daniel heeft ook verschillende prijzen gewonnen voor zijn werk als tekstschrijver en conceptontwikkelaar, en werkte aan reclamecampagnes voor Nike, Philips, Volvo, Coca-Cola en vele anderen. Hij versterkt het SnowFly team met zijn excellente begrip van menselijk gedrag en zijn expertise in ontwerpen voor gedragsverandering.

Daniel brengt een hoop positieve en creatieve energie in. Met zijn jarenlange ervaring inspireert hij ons en onze klanten om het net even anders te bekijken. Zijn aanpak is speels, en zijn strategie en visie zijn ‘spot on’.

Egon over Daniel

Contact Daniel

+31 6 27 59 45 58

+41 79 860 71 10

Share This